#1 2008-10-07 12:46:42

WitchKingPL

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-06
Posty: 69
Punktów :   
level: 89
build: nuker

Trade - rozwinięcie

Trader – wydanie rozszerzone

Co to jest trader i czym się zajmuje, chyba nie musze tłumaczyć; jeżeli nie wiesz zajrzyj do topiku o „jobach”.
W tym temacie opisze podstawowe poruszanie się trade’a, parę słów o „*”, śmiganie z Hunterami oraz podam parę tras przejazdu.

1.Opłacalność
Szczerze nie prowadziłem jakichś porównań opłacalności, z którego, do którego miasta robić karawanę. Jednak jak sądzi większość najlepiej jechać, const (Constantinople) – sam (Samarkanda). Oczywiście im dalej jest położone miasto tym większy zarobek, jednak większe ryzyko napadu thief’ów npc’ów, dlatego zazwyczaj jedzie się do najbliższego miasta.
Są jeszcze specjalne punkty skupów; możemy tam sprzedawać swoje towary (po skończeniu questa) lub kupować (jedynie w okresie „special bargian selling”); tamtejsze skupy mają to do siebie, że jeżeli opchniemy towar pochodzący z tamtąd to zarabiamy 2xwięcej, ale thiefów jest 2xwięcej oraz mimo lv 40- to playerzy mogą nas atakować.

2.Pare podstaw poruszania się trade’a
-staramy się omijać drogi (biegające thiefy playerzy), najlepiej śmigać po krzakolach ;p
-czasem najkrótsza nie oznacza najszybsza (thiefy po raz drugi)
-pamiętaj o pillach oraz o dużej ilości potów dla zwierza transportowego
-miej oczy dookoła głowy
-staraj się nie zatrzymywać
-uwaga na thief’ów z low lvl’ami broni (mało, kto zostaje thiefem na tak niskim lvl’u)
-oraz zasady poruszania się z huntami, ale o tym zaraz…

3.Stars – gwiazdki
Każdy, kto już był, na choć jednej karawanie wie, o co tutaj chodzi. Ale czy, aby do końca?
Gdy kupujemy towar u kupca mamy do wyboru na ile * załadować, im więcej towaru tym więcej kasy, ale również thief’ów.
1* - pojawia się jeden lub dwóch thief’ów npc z niższym levelem niż trader
2* - pojawia się trzech lub czterech thief’ów npc na tym samym levelu, co trader
3* - pojawia się pięciu lub sześciu thief’ów npc na tym samym lub wyższym levelu co trader
4* - pojawia się siedmiu lub ośmiu thief’ów npc na wyższym levelu niż kupiec
5 * - pojawia się dziewięciu lub dziesięciu thief’ów npc ze znacznie wyższym levelem niż kupiec
Npc'e wyskakują około co minutę, ale czasem wyskakuje ich 2xwięcej, czyli tzw. podwójny respawn.

4.Hunterzy – czyli nasi ochroniarze
Zwykle by pojechać na 3* lub więcej trzeba mieć wysoki lvl, aby nie potrzebować hunta, więc opisze parę zasad jak się z nimi poruszać.
-podstawowe zasady poruszania się opisane przeze mnie powyżej.
-nigdy się nie zatrzymujemy, jedynie gdy hunt zawoła stój, albo czekając na resztę trade’ów
-nie bierzemy trace na hunta (nie róbmy sobie jaj, ani nie stawajmy się noobami)
-zalecane jest poruszanie się trasami, które są podanie niżej
-jeżeli karawana składa się z więcej niż trade’a to należy trzymać się w kupie z innymi kupcami
-siedzimy cały czas na transportowcu

5.Pare tricków, które można, a czasem trzeba stosować
-jeżeli jedziemy bykiem należy otworzyć go gdzieś za budynkiem i zablokować tak by jak dojdziesz to kupca to nie był on koło siebie podczas ładowania towaru
-jeżeli zrobiłeś jak w poprzednim punkcie to należałoby udać się owym byczkiem również za osłoną budynków do bramy
-w przypadku wysokich lvli (60+) można zamienić dodatkowo strój na niższy lvl podczas kupowania (jak komuś się chce ;p)

6.Skupy specjalne - gdzie są i jaki musimy wykonać quest, by móc z niego korzystać

UWAGA!!! Owe questy możemy wykonać jedynie w stroju trade'a

1. Bandit Den Outpost Handlu (Tiger Mountain Region)
Sprzedawca znajduje się wewnątrz twierdzy. Nieco na północ od głównego budynku twierdzy. Musimy mieć 20 level.
Quest: Musisz pogadać z Gisaeng na Barrom Street w Jangan (niedaleko Thief Town), a następnie zabić 20 White Tigers.

2. Black Robber Den Outpost Handlu (Tarim Basin Region)
Sprzedawcę spotkamy na terenie doliny Black Robber Stronghold. Zejdź ścieżką z południowo-wschodniej strony i odnajdź mały namiot. Musimy mieć 30 level.
Quest: Musimy odnaleźć Storekeeper'a w Donwhang i zabić 20 Hyeongcheons.

3. Niya Remains Trade Outpost (Taklamakan Region)
Sprzedawca znajduje się wewnątrz zniszczonego domu w północnej części okręgu. Musimy mieć 60 poziom.
Quest: Znajdź Sanmok z Hotan i zabij 20 Shakrams.

4. Wind Towan (Rok Mountain Region)
Sprzedawca znajduje się w Wind Town. Musimy mieć 70 level.
Quest: Brak info

7.Trasy przejazdów

http://www.gimpuj.info/gallery/5624_07_10_08_2_27_10.jpg
(kliknąć prawym na fotę "zapisz jako..." i otworzyć na kompie by mieć lepszą jakość)

Made by Witch ;]

Czekam na opnie artykułu oraz ewentualne poprawki lub coś czego tutaj brakuje.


http://www.gimpuj.info/gallery/5624_18_09_08_5_03_23.png

Offline

 

#2 2008-10-10 22:44:00

OkOn_Pl

Moderator

Zarejestrowany: 2008-09-15
Posty: 5
Punktów :   

Re: Trade - rozwinięcie

Niezle.

Chciałbym dodac tylko kilka rad.

Dla tradera.:
W momencie walki hunta z thifem bo może się takowa wydażyć trzeba jak najszybciej zniknąć z pola widzenia thifa, najlepjej gdzies w krzaki jeżeli takie są i bacznie obserwować czy nasz hunter żyje.
opcja 1 wygrywa - to git idziecie dalej
opcja 2 przegrywa - natychmiast rozwalasz transport, siadasz i sie modlisz - bo bez hunta i tak zginiesz albo npc cie zaciukają albo player a po co mu ułatwiac. Gdy towar leży na ziemi NPC thify sie nie pojawiają. Nie wychylać się aż do przybycia hunta.

W żadnym wypadku nie jechac jeden na drugim zeby czasem towar sie nie pomieszal w przypadku deda camela lub byka.

Pametajcie żeby zawsze ustalić za którym tradem jedziecie najlepjej za najbardziej doswiadczonym.

80% sukcesu zależy od dobrego trada.

Trader zawsze ogląda sie jak latarnia morska i szuka zagrożenia (thif playerow) bo hunty i tak duzo maja pracy z npc i czasami nie maja czasu sie rozgladac od tego jestes trader. i pamietajcie czasami pozornie spokojna kraina moze zamienic sie w bitwe pod Grunwaldem

Zawze dogadujcie sie kto jedzie przed kupowaniem towaru, zeby nie czekac pozniej jak pierdolniety na innych bo licho nie spi a noobki tylko czekaja zeby zalozyc pt z napisem "TRADE 2 x 5* com all sm->con"to ma być zawsze szybsze od wiatru.

I najważniejsze jak masz hunta i jedziesz 3*+++ to niech czasem nie przyjdzie do głowy schodzic z transportu. Tam jest najbezpieczniej, dobry hunt sobie poradzi.

I ostatnie jaki char na tradera: wydaje mi sie, że full str ze swordem, bladem bo ciezko go zabic jak dednie camel/byk hunter z niego zaden bo bije pojedynczo.


hunter: ^^

hunter to całkiem inna bajka. kiedys napisze.  juz jest pozno i sie nie che.

Offline

 

#3 2008-10-13 14:35:42

WitchKingPL

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-06
Posty: 69
Punktów :   
level: 89
build: nuker

Re: Trade - rozwinięcie

Nom, fajnie, że jakieś uzupełnienia. Co do bladiera jako trade to może jego obrona przyda mu się jak padnie transportowiec od thief'ów npc'ów, bo w starciu z thiefem playerem, który sobie poradził z huntami to i tak nie ma szans.

P.S. Okon, nie uważasz, że wpierw trza by było poprzednie dwa artykuły zrobić, a potem obiecywać kolejne?
       Chodzi mi o "nuker by okon" oraz "sposoby nabijania pk".

Pozdrawiam witch.


http://www.gimpuj.info/gallery/5624_18_09_08_5_03_23.png

Offline

 

#4 2008-10-31 21:49:01

Satarius

Użytkownik

Skąd: Pobiedziska
Zarejestrowany: 2008-09-23
Posty: 10
Punktów :   
build: wizzard/clearic

Re: Trade - rozwinięcie

Dobrze opisany poradnik tradera
Moja ocena to 6*
Gz Witch:D


ps.
Nie dziwic sie jak zobaczycie charka o imieniu Satarius_
Moj nobek

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.021 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plruinyizamki poxipol wrocław Kołczewo pensjonaty